logo-lembicz

Recenzja Callback24 - Narzędzie do połączeń ze strony www

31 maja 2021

Callback24 to narzędzie które ułatwia klientom kontakt telefoniczny ze strony internetowej, a firmie dostarcza mnóstwo istotnych danych dla marketingu i obsługi klienta. Czy Callback24 wpływa na wzrost połączeń? Jakie dane otrzymujemy o połączeniach? Zapraszam do zapoznania się z recenzją narzędzia z którego sam korzystam.

Callback24 wdrożyłem u siebie 6 maja 2021 roku. Nie minął jeszcze pełny miesiąc, a już się zakochałem w tym narzędziu. Wcześniej miałem u siebie live chat, ale znacznie lepsze wyniki osiągam poprzez kontakt telefoniczny. Zamierzam wdrożyć Callback24 na innych swoich stronach internetowych, bo... No właśnie 🙂 Dlaczego tak zachwycam się tym narzędziem?

Dlaczego warto wdrożyć na stronie Callback24

Callback24 oferuje dwie możliwości zachęcenia odwiedzającego stronę do kontaktu:

  • Poprzez Popup wyskakujący po określonym czasie (u mnie jest to 30 sekund) i przy zamykaniu strony internetowej
Callback24 - popup
  • Poprzez widget umieszczony na dole ekranu po prawej/lewej stronie ze słuchawką telefonu PLUS okienko z powiadomieniem zachęcającym do kontaktu.

Obie metody nie są nachalne i bardzo dobrze prezentują się wizualnie. Opcja "zadzwoń teraz" jest dostępna w ustalonych godzinach pracy firmy. Ustawienie wszystkich treści powiadomień zajęło mi ok. 10 minut. Rozmowa zostanie przeprowadzona przez pierwszą osobę z zespołu, która akurat ma czas (genialna sprawa), a to nie wszystko:

  • Funkcja nagrywania rozmów przychodzących i wychodzących (Można sprawdzić w jaki sposób zespół rozmawia z potencjalnymi klientami i mając odpowiednio dużą liczbę rozmów do przeanalizowania, opracować najlepszy schemat rozmowy)
  • CallTracking - Wiesz dokładnie z której podstrony na Twojej stronie internetowej zostało nawiązanie połączenie. Dzięki temu od razu wiesz na jaki temat rozmawiać z klientem i możesz lepiej przygotować się do rozmowy.
  • Integracja Callback24 - Możesz zintegrować narzędzie z Google Analytics, Facebook Leads, Facebook Messenger, SalesManago czy Bitrix24. Dzięki temu uzyskujesz mnóstwo wartościowych danych jak i masz możliwość jeszcze bardziej zautomatyzować proces sprzedaży.
  • Tagowanie połączeń - Każde połączenie może mieć określony tag (konsultacja, sprzedaż, produkt X, reklamacja itd.) dzięki czemu wiesz które tematy są najczęściej poruszane przez telefon, a które produkty/usługi cieszą się największym zainteresowaniem. Pomyśl ile to istotnych informacji, które można wykorzystać w celu poprawy wyników sprzedaży 🙂
  • Historia rozmów - Już w darmowym pakiecie jest miesiąc historii rozmów telefonicznych, które można przesłuchać i przeanalizować.

Warto wdrożyć Callback24 z powodu ogromnej liczby danych dotyczących rozmów telefonicznych jak i ułatwienia potencjalnym klientom nawiązania kontaktu. Niecały miesiąc stosowania narzędzia, a mój blog o marketingu uzyskał 3 leady:

Nie powala na kolana, ale przed wdrożeniem callback24 nie było żadnych rozmów telefonicznych więc wzrost skuteczności jest GIGANTYCZNY. Wcześniej kontakt był nawiązywany przez live chat lub formularz kontaktowy, a znacznie lepszą sprzedaż uzyskuję podczas kontaktu telefonicznego i trwa to krócej niż pisanie wiadomości.

Dla kogo jest Callback24?

Według mnie każda strona internetowa oferująca usługi lub produkty powinna korzystać z takiego rozwiązania. Dane pozyskane dzięki temu narzędziu mogą radykalnie zwiększyć efektywność sprzedaży. Nie mówiąc już o tym, że ma się kontrolę nad jakością obsługi klienta przez swoich pracowników. Zamierzam z tego narzędzia korzystać we wszystkich moich projektach internetowych, gdzie kontakt z klientem jest istotnym elementem sprzedażowym.

Na stronie mojej agencji marketingowej uzyskam znacznie większy poziom konwersji niż na blogu o marketingu. Tutaj lwią część ruchu stanowią osoby szukające darmowych lub tanich rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności reklamy i sprzedaży.

Callback24 najbardziej sprawdzi się dla:

  1. SKLEPY INTERNETOWE Z PRODUKTAMI PREMIUM - Przeważnie sklepy internetowe korzystają z live chat, ale w przypadku drogich produktów z wysokimi marżami Callback24 może być lepszym rozwiązaniem.
  2. FIRMY ŚWIADCZĄCE USŁUGI - Przy nawiązaniu połączenia od razu wiesz o którą usługę chodzi co podnosi jakość rozmowy i skraca czas udzielania istotnych informacji.
  3. BLOGI TEMATYCZNE - Jak widać na przykładzie tej strony, nawet z artykułów na blogu można pozyskać leady 🙂 Dla mnie wzrost pozyskanych klientów nawet o jednego miesięcznie dzięki Callback24 jest wystarczającym argumentem do korzystania z tego narzędzia.

Ile kosztuje Callback24?

Narzędzie jest dostępne w trzech pakietach: Free (darmowy), Basic oraz Premium. Już darmowa wersja narzędzia pozwala pozyskań mnóstwo przydatnych danych, ale ma limit połączeń (zaledwie 15 w miesiącu). Ja korzystam z wersji premium, która pozwoli mi wdrożyć rozwiązanie na moich projektach, a 400 połączeń w miesiącu jest dla mnie całkowicie wystarczalne.

Tak wygląda cena przy płatności za cały rok z góry, ale CIEBIE ONA NIE DOTYCZY O CZYM DOWIESZ SIĘ ZA CHWILĘ 🙂

cennik Callback24
Cennik Callback24 za płatność z góry za roczny dostęp

Dla osób które zarejestrują się z mojego polecenia udało mi się uzyskać rabat w wysokości 20%. Aby skorzystać z tej dedykowanej zniżki wystarczy:

  • Zrejestruj się klikając TUTAJ
  • Przed płatnością napisz na maciej.zaborniak@callback24.io podając hasło: LEMBICZ.PL oraz adres email pod którym zostało założone Twoje konto.
  • Twoja płatność zostanie zmniejszona o 20%, a więc w przypadku płatności rocznej OSZCZĘDZISZ w pakiecie Basic 279 zł netto, a w pakiecie Premium 873 zł netto

Narzędzie jest warte swojej ceny, co zresztą można sprawdzić korzystając z wersji darmowej narzędzia. Ja już mam wersję Premium i w czerwcu zobaczę jak sprawdzi się na innych moich projektach. Jestem zachwycony tym narzędziem i polecam sprawdzić jak na danym projekcie wpłynie na wzrost konwersji sprzedaży.

author-avatar
Michał Lembicz
Od 2020 roku prowadzę tego bloga dzieląc się wiedzą i doświadczeniem które zdobywam od 2011 roku. Jak widać trochę mi się zeszło z założeniem bloga :-) Mam nadzieję że znajdziesz tutaj przydatne informacje. Pamiętaj! Marketing prowadzi do większej sprzedaży. Większa sprzedaż to większe zarobki i tego Ci życzę.

Kocurowa promocja

Pierwsza konsultacja za 300 149 zł netto

Konsultacja ze mną to najszybsza i najskuteczniejsza droga do rozwiązania Twoich problemów marketingowych. Cały dochód z pierwszych konsultacji przeznaczam na pomoc dla potrzebujących zwierząt. Fajnie jest móc pomagać innym 🙂

Więcej informacji
Recenzja książki Odczaruj marketing internetowy

Zakupiłem ostatnio w przedsprzedaży książkę "Odczaruj marketing internetowy" autorstwa Wojciecha Bizuba. Szczerze mówiąc nie miałem wcześniej pojęcia kim jest Pan Wojciech. Zaatakowała mnie reklama na FB, a krótkie spojrzenie na spis treści wystarczyło mi do podjęcia - jak się ostatecznie okazało słusznej - decyzji. Postaram się jak najmniej spoilerować 🙂 Od razu podkreślę, że nie […]

Czytaj artykuł
Recenzja Webpozycja - Systemu do sprawdzania pozycji w Google

Webpozycja to system którego głównym przeznaczeniem jest śledzenie pozycji strony w wyszukiwarce Google na urządzeniach mobilnych i komputerach. Jak wypada na tle konkurencji i czy warto korzystać z tego systemu? Wszystkiego dowiesz się z tej recenzji. Miałem przyjemność testować system Webpozycja w pakiecie Agencja+ (najwyższym możliwym). Po kontakcie bardzo szybko otrzymałem dostęp do i rozpocząłem […]

Czytaj artykuł
Recenzja Senuto – Narzędzie do analizy słów kluczowych

Senuto to genialne narzędzie wykorzystywane przeze mnie głównie do analizy słów kluczowych, ale jego funkcjonalność i możliwości są znacznie większe. Wszystkiego dowiesz się z recenzji, a z Senuto korzystam już kilka ładnych lat więc co nieco mogę rozjaśnić. Artykuł będzie dość długi, ale w skrócie się nie da ukazać wszystkich możliwości Senuto. Jest to również […]

Czytaj artykuł

Zobacz także

Rebranding marki - Kiedy? Jak? Ile kosztuje?

Branding marki rzadko kiedy trwa wiecznie. Z powodu czynników zewnętrznych lub wewnętrznych, może okazać się konieczny rebranding marki. Sam jestem obecnie w trakcie kompletnego rebrandingu swojej agencji marketingowej i jest to zarówno czasochłonny jak i kosztowny proces. Gdy zakładałem działalność w 2011 roku, to na początku wykonywałem wyłącznie pozycjonowanie stron internetowych pod kątem wyszukiwarki Google. […]

Czytaj artykuł
Lejek sprzedażowy - Twoja dokładna ścieżka sprzedaży

Każda firma prędzej czy później zaczyna tworzyć - często nie zdając sobie z tego sprawy - lejki sprzedażowe. To ścieżka którą musi klient przebyć od pierwszego kontaktu z marką do finalnej sprzedaży. Lejek sprzedażowy może być bardziej lub mniej rozbudowany, ale oczekiwany efekt jest zawsze ten sam. Zwiększenie ilości sprzedaży produktu lub usługi. Przejdziemy krok […]

Czytaj artykuł
Kanibalizacja słów kluczowych powodem spadków w Google

Czym jest kanibalizacja słów kluczowych? Jak ją wykryć? Jak sobie z nią radzić? Ogromna liczba stron internetowych ma prędzej czy później problem z kanibalizacją. Blog na którym właśnie czytasz ten artykuł nie jest wyjątkiem. Pokażę Ci na "żywym" przykładzie w jaki sposób można szybko poradzić sobie z kanibalizacją słów kluczowych. Kanibalizacja słów kluczowych ma miejsce […]

Czytaj artykuł

Chcesz współpracować?

Twoje zdrowie. Już Ci polewam, a w tym czasie wypełnij formularz.



    kontakt-w-sprawie-marketingu
    logo-lembicz

    Nazywam się Michał Lembicz. Prowadzę agencję marketingową RIKONA, gdzie wraz z zespołem specjalistów świadczymy usługi reklamowe. Na blogu dzielę się wiedzą, która pozwoli Ci zrozumieć fascynujący świat marketingu.

    Polityka prywatności

    Lembicz.pl 2021 - wszelkie prawa zastrzeżone

    Skontaktuj się

    Nazywam się Michał Lembicz. Prowadzę agencję marketingową RIKONA, gdzie wraz z zespołem specjalistów świadczymy usługi reklamowe. 

    Kontakt+48 531 815 377